دخترک مثل فرشته ها خوابیده. همسر تو حیاط مشغول آب دادن غیر قانونی به چمنهاست . هوا این چند روز در شهر ما خیلی گرم بوده طوریکه رکورد کانادا رو در هشتادو چند سال اخیر شکونده و چمنها و گلها در عرض دو سه روز گذشته زرد شدن. اینه که با وجود اینکه نوبت آبیاری ما روزهای شنبه و چهارشنبه است؛ همسر داره به باغچه آب میده. البته حیاط ما کلا بزرگ نیست و فقط نصف حیاط چمنه وگرنه من  بعنوان پلیس خشکسالی جلوی جی رو میگرفتم... 

راستش از نوشتن پست قبل یک کمی شرمنده هستم. نمیدونم. حس میکنم نباید در اینباره مینوشتم. 

راستش کلا در یک حال بدی هستم که هیچ کاری نمیکنم جز با حنا وقت گذروندن و تلویزیون نگاه کردن. دارم سریال دسپرد هاوس وایفز رو میبینم که چندان هم جالب نیست. فقط شیکی و مرتبی خونه هاشون م والبته هیکل قشنگ زنهاشون. یعنی فقط نگاه میکنم و میگم کاش خونه و زندگی من هم انقدر مرتب بود و هیکلم همینقدر خوب بود ولی راستش اصلاً همت اینکه کمی مواظب خوردنم باشم یا اینکه به خونه برسم رو ندارم. 


نظرات 3 + ارسال نظر
مهربانو چهارشنبه 16 تیر 1400 ساعت 23:56 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام ترنج عزیزم
خیلی ممنونم برام تبریک تولد گذاشتی، خیلی برام جالب بود که دیدم دوستان مشترک زیادی داریم ولی تاحالا افتخار اشناییت رو نداشتم .
فکر میکنم ماه قبل هم تولد خودت بوده منم بهت تبریک میگم بانوی خرداد ماه امیدوارم تن درست و دلشاد واقعی باشی.
درمورد نوشتن پست قبلت احساس خوبی نداری ولی بهت بگم این خونه های مجازی که ما بنام وبلاگ هامون داریم محیط امن و آرومیه که قصد داریم بدون خودسانسوری، خود واقعیمون رو بنویسیم و در کنار هم یاد بگیریم زندگی کردن بهتر رو .
دوستان لطف میکنند در مورد موضوع نظر میدن و ما با جمعبندی نظرات به نتایج بهتری نسبت به اون چیزی که در تنهایی خودمون داشتیم می رسیم . پس از نوشتنش پشیمون نباش
البته همین که نوشتی و الان پشیمونی هم نشونه ی خوبیه چون نشون میده چقدر احساساتمون متغیره و چیزایی که در لحظه عصبانیمون میکنه ، وقتی مشمول مرور زمان میشه از اهمیت و حساسیت و ازاردهندگیش کم میشه

سلام مهربانو خانم پرانرژی. همیشه خوندن پستهاتون لذت بخشه و الان هم خوندن کامنتتون.متشکرم

سهیلا شنبه 12 تیر 1400 ساعت 19:28 http://Nanehadi.blogsky.com

سریال طنز ببین.البته دسپریت هاوس وایف هم سریال خوبیه.

ترانه چهارشنبه 9 تیر 1400 ساعت 03:46 http://taraaaneh.blogsky.com

سلام ترنج جان. خوشحالم که نوشتی. دلم برات تنگ شده بود. چقدر عجیب که نوبت آبیاری گذاشتن براتون. مگه شما کمبود آب دارین؟؟؟
من این سریال رو دوست داشتم. خیلی سرگرم کننده ست. شاید ادامه بدی خوشت بیاد.
وقت گذراندن با حنا خودش کار مهم و بزرگیه.
رسیدن به خودت رو از همین الان شروع کن.هیچوقت دیر نیست.

سلام ترانه جون. الان چند ساله که نوبت آبیاری داریم چون تابستون خیلی خشک میشه و هرچند اینجا واقعاً آب زیاد هست ولی از الان دارن اقدامات پیشگیرانه انجام میدن که البته خوبه. من هم از سریاله بدم نمیاد و یک جورهایی سرگرم کننده است ولی اعصابم خرد میشه که هزار تا کار دارم و اون وقت همه وقتم رو صرف بینج واچینگ میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد