این مدتی که نبودم، پدرم مرد و خاطراتش بجا موند. 

حنا رو گذاشتم پیش همسر و ده روزی رفتم ایران. قلبم دو تکه شد. 

 کلی از فامیل رو دیدم که بیست سالی میشد ندیده بودمشون. بعضی ها رو شناختم و بعضی ها رو نه.  

زندگی میگذره و گاهی یادم میفته که در دنیایی زندگی میکنم که پدرم درش دیگه نفس نمیکشه. 

قدر زنده ها رو باید دونست. 

لباسهای بابا رو جمع کردیم و دادیم خیریه. نزدیک عیده شاید دل یکی با این لباسها شاد بشه... 

نظرات 20 + ارسال نظر
افق بهبود یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 02:22 http://ofogh1395.blogsky.com

نیستی مامان خانمی؟
کار نیمه وقت ،وقتت رو کمتر کرد یا بیشتر؟ کم پیدایی

رضوان شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 00:36 https://nachagh.blogsky.com/

پدرا ،پدر بزرگا مثل گل ،مثل بهارید
تسلیت .با غم شما شریکم.
کاش مادرتان نزدیکم بودند بهشون سر می زدم.حتما به خاطر شماها صبوری می کنند .مادر و پدر داغ فرزند ندیده بروند جای خوشحالیست.

زری.. جمعه 24 فروردین 1403 ساعت 20:22 https://maneveshteh.blog.ir

سلام ترنج جان نمینویسی؟

یاسی سه‌شنبه 29 اسفند 1402 ساعت 11:33

غم اخرت باشه ترنج جان...روحشون شاد و قرین رحمت الهی...

ممنونم یاسی عزیز. خدا به شما و عزیزانتون سلامتی بده.

مبینا یکشنبه 27 اسفند 1402 ساعت 12:00

تسلیت میگم ترنج جان . خیلی متاسفم . نبودن پدر و مادر هیچ وقت عادی نمیشه . منم پدرمو ۲۵ سال پیش از دست دادم ولی هنوزم هر وفت میرم مراسم فوت یک پدر مهربونی .انگار بابای خودمه که فوت شده . نفسم بالا نمیاد .

ممنونم. درسته. نمیدونم. همش به خودم میگم فکر کن که تو اینجایی و پدر تو ایران نشسته تو خونه خودش ولی انگار یک چیزی گم شده و جاش پر نمیشه

لاندا یکشنبه 27 اسفند 1402 ساعت 01:55

تسلیت میگم... خیلی سخته. روحشون در آرامش باشه

ممنونم لاندا جون. خدا به شما و عزیزانتون سلامتی بده.

شادی شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 22:14 http://setarehshadi.blogsky.com/

تسلیت می‌گم عزیزم، غم از دست دادن پدر و مادر خیلی سنگینه و فراتر از غم عادیه. انگار یک قسمت از زندگیت پاک میشه و جاش خای می‌مونه. ولی چاره ای نیست و باید ادامه داد . یادشون گرامی

ممنون شادی عزیز. دقیقا انگار یک سیاه چاله تو دلم هست ...

صحرا شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 15:59

تسلیت میگم عزیزم، روحشون شاد باشه

ممنون. خدا به شما و عزیزانتون سلامتی بده.

سارا شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 13:29

تسلیت می گم از صمیم قلب . روحشون شاد و یادشون گرامی.
از فصل های سخت داستان مهاجرت نوشتی این بار.

مرسی سارا جون. برای شما و عزیزانت آرزوی سلامتی دارم. درسته. یکی از تلخ ترین فصلهای مهاجرت.

خاموش پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 ساعت 13:59

تسلیت میگم عزیزم، روحشون شاد کلمه ای برای تسلی پیدا نمیکنم، از دست دادن پدر خیلی سخته خدا به شما و خانواده عزیزتون صر بده.

بسیار سپاسگزارم. خدا عزیزان شما رو براتون نگه داره.

افق بهبود پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 ساعت 10:39 http://ofogh1395.blogsky.com

تسلیت میگم ترنج جان

ممنونم افق بهبود عزیز.

Niloufar پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 ساعت 04:39

تسلیت میگم.روحشون شاد

سپاسگزارم. روح همه رفتگان در آرامش باد.

نیکو چهارشنبه 23 اسفند 1402 ساعت 22:42

تسلیت میگم ترنج جان.خیلی سخته.

ممنونم نیکو جان. درسته. سختی و تنهایی مادرم از یک ور..

نسیم سه‌شنبه 22 اسفند 1402 ساعت 21:47

تسلیت میگم عزیزم
روحشون شاد

ممنونم نسیم عزیز. خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه و به همه عزیزانت سلامتی بده.

زری.. سه‌شنبه 22 اسفند 1402 ساعت 19:37 https://maneveshteh.blog.ir

عزیزم تسلیت میگم، هم به تو و هم به دوستمون رعنا که مادرشون را از دست داده اند. روح همه عزیزان در آرامش. امیدوارم برای تو و رعنا هم روزهای شاد و آرامی پیش رو باشه.

ممنون زری عزیز. خدا تو و عزیزانت رو سلامت و دلشاد نگه داره.

سما دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 20:36

تسلیت میگم عزیزم.
روحشون شاد باشه.

میتونم درک کنم چقدر سخته. من که فقط یه خواننده وبلاگ هستم، با خوندن پست، اشکام اومد…

ممنونم سمای عزیز. خیلی سخته ولی سعی میکنم با کار و زندگی سرگرم باشم.

مانی دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 19:00

ترنج جان عزیزم ، خیلی متاسفم
یادشان گرامی باد

ممنونم مانی عزیز. همین یادهاست که از آدم میمونه.

ترانه دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 15:00

تسلیت میگم عزیزم.درد سنگینیه

ممنونم ترانه جون.

رعنا دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 13:35

تسلیت میگم ترنج جان... متاسفانه توی ماه گذشته مادر من هم فوت کرد و من هم یه سر رفتم ایران و سخت تر از همه خداحافظی با پدرم بود که بهم میگفت برو به سلامت، ولی در نگاهش میدیدم که التماس می کنه که بمونم و نرم. از خونه تا فرودگاه گریه کردم. برای مدتی همه برنامه ها و هدف هام معنیشونو از دست دادند. فکر می کردم به چی میخوام برسم که با ارزشتر از بودن کنار عزیزانم باشه... ولی متاسفانه یا خوشبختانه من آدم منطقی هستم و نمیذارم احساساتم زندگیمو کنترل کنند.
می فهمم که میگی قلبم دو تکه شد

ممنونم رعنا جان. تسلیت من رو هم پذیرا باش. خیلی سخته. رفتن پدر و مادرها یک طرف و تنهایی همسرانشون یک طرف دیگه.

صبا دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 13:24 http://gharetanhaei.blog.ir

تسلیت میگم ترنج جان

روح پدرتون شاد باشه و برای همه تون آرزوی صبر و آرامش دارم

ممنونم صبا جان. برای شما و عزیزانت آرزوی تندرستی و دل خوش دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد