- کورس درسیم خیلی داره جالب میشه. الان به بحثهایی مثل تصمیم گیری و ... رسیدیم که خیلی به درد کارم میخوره و کلی ابزار جدید یاد گرفتم در راستای بهبود کارم. 

- اون امتحانی که گفتم نتیجه‌اش اومد و خیلی خوب بود. مدرس نوشته بود که پروژه‌ای که طراحی کردم خیلی کامل هست و تمام نکاتی که باید توش رعایت میکردم، رعایت شده. نمره کامل هم ازش گرفتم و خوشحالم. 

- با خودم عهد کردم که کرمهای شب و روزم رو مرتب بزنم و الان چند روزه که اینکار رو بدون هیچ توقفی انجام دادم. این نکاتی هست که باید یادم باشه: 

1- به صدای سرزنشگر درونم که میگه" این که کار مهمی نیست و فکر نکن داری شاهکار میکنی" گوش ندم و بدونم هر قدمی هرچند کوچک در راستای ایجاد عادات خوب موثر هست. اتفاقاً باید یادآوری هم بکنم که باید از آسون شروع کرد، باید از چیزی شروع کرد که شانس موفقیت توش زیاد هست. 

2- به اون بخش ذهنم هم که میگه "حالا که این رو شروع کردی، بیا این یکی کار دیگه هم رو بکن مثلاً مرتب ورزش کن و یا رژیم بگیر" هم بگم که صبر کنه تا یک عادت تشکیل و نهادینه بشه تا بره سراغ چالش بعدی. شروع چند تغییر همزمان ممکنه اثر منفی داشته باشه. 

- دیگه اینکه باید برم درباره نحوه اضافه کردن مواد غذایی به رژیم غذایی جوجه تحقیق کنم. چیزی به شش ماهگیش نمونده و من هیچی راجع به اینکه چطوری باید شروع کنم نمیدونم. 


-روز و شب خوبی داشته باشید. 



نظرات 2 + ارسال نظر
یاسی سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 15:58

ترنج جان درسته که هم داری درس می خونی و هم اینکه همزمان خونه داری و بچه داری هم باید بکنی ولی از من بهت نصیحت که هرگز از حال خودت غافل نشو...خانمها نبض تپنده خونه هستن.

چشم. حتما

taraaaneh سه‌شنبه 5 اسفند 1399 ساعت 17:44 http://taraaaneh.blogsky.com

آفرین توی این شرایط با بچه کوچک تونستی از پس امتحان بربیای. واقعا باید قدر خودت رو بدونی و از خودت تشکر کنی. بعد هم کلا اون موجود سزنشگر درون هیچوقت احساس رضایت نمیکنه. هر کاری که کنیم باز هم براش کافی نیست.
من کرمها و.. رو طوری توی دستشویی میگذارم که موقعی که لازمه چشمم بهشون میفته و عادتا مصرفشون میکنم. تو مگه کرمهای صورتت رو کجا نگه میداری؟

ترانه جون کرمهای صورتم من هم در دستشویی هستند ولی باز هم در استفاده ازشون کاهلی میکنم. ولی این مدت بهتر شدم. یعنی حتی چند شب پیش یادم افتاد کرم شبم رو نزدم، ساعت دو نصفه شب از جام بلند شدم و رفتم کرم زدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد