اولا که دیروز عصر جواب آزمایش رو گرفتم و همه چیز مرتبه. خلاصه که خیالم راحت شد. دیروز کلاً روز مفیدی نبود. شبش خیلی کم خوابیده بودم، نگران بودم و کار زیادی انجام دادم. هیچکدوم از کارهایی که قرار بود انجام بدم رو هم انجام ندادم، نه پیاده‌روی رفتم و نه خوب کار کردم و غذای سالم هم نخوردم. تقریباً تمام شب سریال "مدرن فمیلی" رو نگاه کردم تا ساعت یک‌ونیم شب. با  جیسون هم چندان حرف نزدم چون حوصله نداشتم و میخواستم به حال خودم باشم. امروز روز بهتری برام بود، صبح به موقع بیدار شدم، نرمش کردم، کمی یادداشت نوشتم و بعد کار کردم. برای ناهار از مهمونی تولدم زرشک پلو با مرغ باقی مونده بود که خوردم بعد از ظهر بیشتر به کار گذشت. ساعت شش بعد از ظهر کار رو تعطیل کردم. برای شام کمی سوپ جو درست کردم که خیلی آسونه. بعد با جیسون رفتیم برای پیاده‌روی. وقتی برگشتیم تا من لباس عوض کنم جیسون سوپ رو کشیده بود. البته من هنوز وقت نکرده بودم ادویه و نمک و سوپ رو بزنم. جیسون اغلب همه چیز رو بدون نمک و ادویه  میخوره، بنابراین به بشقاب اون دیگه چیزی اضافه نکردم ولی برای خودم نمک و آبلیمو و کمی فلفل زدم. الان هم با جیسون نشستیم و داریم یک فیلم مستند راجع به تک تیرانداز آمریکایی که سال 2002 مردم رو به صورت تصادفی میکشت نگاه میکنیم. هیچی دیگه اینطور یه روز دیگه گذشت. حالا شاید بعدتر بیشتر بنویسم ولی خواب آلودم و شاید بخوابم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
زری پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 07:38 http://maneveshte.blog.ir

خوشحالم جواب آزمایش اومد و خیالت راحت شد

مرسی زری جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد