تقریبا هیچ عذر و بهانه‌ای برای نوشتن ندارم جز اینکه حسش نبود. همه چیز طبق قرار معمول داره پیش میره. هفته پیش دکتر زنانم رو دیدم که خیلی دوستش دارم. یک خانم حدود پنجاه ساله خیلی خوشگل و خوش‌هیکله با موهای بور نسبتا کوتاه. یک چیزهایی مشابه کلیر آندروود در فیلم خانه پوشالی آمریکایی. البته با صورت گردتر و مهربون‌تر. از کابوسهام گفتم. تقریباً هر شب کابوس داشتم که دستشویی میرم و در لباس زیرم لکه‌های خون هست. برای اینکه خیالم راحت شه، دوباره سونوگرافی کرد و من ضربان قلب رو دیدم و همه چیز نرمال بود. بهش گفتم نمیشه دستگاه رو بدید من ببرم خونه، صبح به صبح چک کنم


امروز هم در ده هفتگی و سه روزگی رفتم آزمایش خون دادم برای تست ژنتیک. متاسفانه استان ما تست ژنتیک حتی برای گروههای پرخطر مثل من که بالای چهل سال دارم و سابقه سقط جنین مجانی نیست. بنابراین ناقابل هفتصد و نود و پنج دلار تقدیم کردم. البته میتونستم تست پایه رو انتخاب کنم که دکتر عمومیم توصیه کرده بود و اون پانصد دلار بود. ولی فکر میکنم حتی اگر بیشتر از این بود برای راحتی خیالم هزینه‌اش رو پرداخت میکردم. حالا احتمالاً ظرف ده روز یا کمتر نتیجه میرسه دست دکترم. خدا کنه نتیجه خوب باشه. 


باید فرمهای مالیات رو پر کنم و بفرستم. خیلی امسال کار داریم. دو تا خونه فروختیم. خونه خریدیم. مستاجر داشتیم. سه ماه مرخصی استعلاجی  داشتم و ... بنابراین مالیات امسال خیلی پیچیده است و کار من نیست. اینه که باید بریم پیش یک حسابدار خبره  و اون هم حداقل هزارتایی خرج داره. برم  اوراق مالیات رو آماده کنم. کلی کار هست. 

نظرات 6 + ارسال نظر
ترانه چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت 06:10 http://taraaaneh.blogsky.com

سلام. نمیدونم نتیجه تستهای ژنتیک رو گرفتی یا نه. برات آرزوی بهترین اتفاقات رو دارم.

همین امروز گرفتم. :)

مبینا دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت 10:03

عزیزم نمونه من باید میرفت المان .بیشتر از ۲ هفته طول کشید

ممنون از جوابت عزیزم.

زری پنج‌شنبه 8 اسفند 1398 ساعت 03:15 http://maneveshteh.blog.ir

چقدررررر جالب من هم سر بچه ی دومم که خونریزی کردم و احتمال زایمان زودرس بود بعد که مرخص شدم قبل از اینکه بیام خونه به دکتر گفتم نمیشه یکی از این دستگاهها داشته باشم برای گوش دادن صدای قلب
انشاالله جواب ازمایش هم میاد و از اون بابت هم خیالت راحت میشه:) یعنی قوانین ایالت ها فرق داره و بعضی جاها رایگانه؟
دوست داری جنسیت بچه تون چی باشه؟
خوب شد نوشتی من هی کمیاومدم چک میکردم و نگرانت بودم

آره.کلا اینجا هر استانی قوانین خودش رو داره. فعلا که براین تست فقط انتاریو رایگان هست - البته فقط برای گروهها پرخطر مثل سن بالا و سابقه سقط یا بیماریهای ژنتیکی و ...

جنسیت بچه فکر کنم بیشتر دوست دارم پسر باشه ولی چندان فرقی نمیکنه. خانواده ما فقط یک نوه پسری داریم بنابراین نوه دختری شاید بد نباشه. هرچند خانواده جیسون نوه دختری دارن و شاید اگر پسر باشه برای اونور بهتر شه

سهیلا چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 00:27 http://Nanehadi.blogsky.com

ترنج عزیزم.ما وسط سیل و زلزله و کرونا نشستیم.ولی برات بهترین دعاها و انرژی های مثبت رو میفرستم.از حالت ما رو با خبر کن مامان عزیز.

بخیر بگذره. البته کرونا که همه جا هست. امیدوارم که این بلاها که از زمین و زمان به سر مردم میباره تموم بشه در سال جدید. واقعا بسه واسه مردم.

مبینا سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 08:52

چقد خوب که اوضاع نرماله . منم تو ایران واسه ان ای پی تی حدود ۲ و ۷۰۰ پرداختم که واقعا ارزش داره . امیدوارم نتیجه خوب باشه عزیزم .مال من که خدا رو شکر نرمال بود و جنسیتم گفت دیگه

امیدوارم که نتیجه من هم خوب باشه. چند روز طول کشید تا جواب رو دادن؟

ترانه سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 05:34 http://taraaaneh.blogsky.com

اضطراب و نگرانیت قابل درکه کاملا. سعی کن حواس خودت رو با چیزهای مختلف پرت کنی. سریال دیدن که برای من خیلی موثره شاید به تو هم کمک کنه تا حواست پرت بشه و از نگرانیت کم بشه.
آدم انتظار داره تستهای به این مهمی توی کانادا رایگان باشه. بیمه محل کارت هم یعنی پوشش نمیده حتی؟
خدا کنه که تستها نتیجه اش خوب باشه.
باز هم فصل مالیاتها رسید. مال من زیاد پیچیده نیست ولی همیشه میرم پیش حسابدار. میدونم کمی وقت صرف کنم خودمم میتونم انجام بدم اما آخرین باری که سعی کردم دچار کمی سردرگمی شدم و دیگه ولش کردم.
مواظب خودت باش.

تقریبا زیاده از حد سریال میبینم.
تستها چند جوره و بعضی هاش رایگان هست. مثلاً میتونم اولتراساند ان-دی بشم که مقدار مایع مغز نخاع جنین رو اندازه میگیره و به همراه یک آزمایش خون که سطح بعضی از آنزیمها رو اندازه میگیره، با هم میزان احتمال سندروم داون رو اعلام میکنن. ولی اینها خیلی درصدی هستند و به اندازه این آزمایش ژنتیک دقیق نیستن. اگر در این دو تست بالا مورد مشکوک ببینن، باز هم CVS و یا آمینوسنتز رو بیمه عمومی پوشش میده. البته این آزمایش ژنتیک هم اونطور که خوندم باز هم حالت بررسی داره و اگر خدای نکرده مثبت باشه جواب، باید آمینوسنتز انجام بشه.
برای مالیات این نرم افزارهای آن لان خیلی خوب هستند. من توربو تکس پولی گرفتم سال قبل که مثلاً پیشنهادهایی هم برای بهتر کردن برگشت پول داشت. مثلاً رسیدهای خیریه رو گفت بهتره اظهار نکنم و بگذارم سال بعد. یک آپشن پولی دیگه هم داشت که من استفاده نکردم و اون این بود که یک حسابدار فرمت رو قبل از ارسال به بیمه بررسی کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد