اول از همه سال نو میلادی به همه مبارک باشه. امیدوارم که سال خوبی برای همه باشه. 

دوم اینکه در سال جدید صاحب یک توپ مخملی سیاه شدیم. این توپ مخملی سیاه در واقع یک گربه هشت هفته‌ای هست که قد کف دسته و اسمش رو گذاشتیم "فلفل".  

سوم اینکه سال جدید رو خیلی خوب شروع نکردم. فکر میکنم از اثر قطع کردن قرصهای ضد افسردگی هست و احتمالاً دوباره شروع به مصرف کنم. دیروز سه‌شنبه مقدار زیادی هله هوله خوردم و اصلاً احساس سیری نمیکردم. کلاً احساس میکنم از همسر هم دلخورم و نمیدونم چرا. اون هم البته از من دلخوره و مدام حرفهامون به تلخی و کوتاهی تموم میشه. برای سال نو جایی دعوت بودیم که نرفتیم. چون برنامه داشتیم یک برنامه ریلکس داشته باشیم من برای دوتامون بلیط سینما خریدم. اینه که سال نو رو در سینما در حال دیدن فیلم "فورد علیه فراری" شروع کردیم. وقتی برگشتیم خونه ساعت یک و نیمه‌شب بود. بقیه شب رو من کمی سریال نگاه کردم و خوابیدم. امروز هم خیلی دیر از خواب بیدار شدیم. هوا آفتابی بود و تصمیم گرفتیم پیاده‌روی. ولی جیسون انقدر دست دست کرد که هوا ابری شد و سر این قضیه من حالم خیلی گرفته شد. رفتیم پارک نزدیکترین پارک به ما که کنار اقیانوسه. اما خیلی شلوغ بود. قرار بود پیاده‌روی کنیم اما انقدر آدم بود که منصرف شدیم و برگشتیم خونه. بعد من خونه رو تمیز کردم و کمی انار خوردم و بعد شروع به نوشتن وبلاگ کردم. همسر پایین در اتاق موزیک هست و فلفل رو تخت خوابیده. 


کلاً نمیدونم چرا حالم انقدر گرفته است. خیلی خیلی چاق شدم. مدام گرسنه‌ام. ورزش نمیکنم و خسته‌ام. حوصله آدمها رو که اصلا ندارم. واقعاً دلم نمیخواد با کسی حرف بزنم. فکر کنم برم کمی کنار فلفل دراز بکشم و چرت بزنم. در عین حال میدونم که اگر بخوابم شب خوابید سخت خواهد بود و فردا هم که روز کاریه. کاش یه آدم دیگری بودم اما آدم دیگری شدن ملزومش کار و تلاش مستمر هست که من ندارم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
ترانه دوشنبه 16 دی 1398 ساعت 12:17 http://taraaaneh.blogsky.com

سلام . سال میلادی به تو هم مبارک.ببین ترنج جان قطع و وصل داروی افسردگی اثرات خوبی نداره. هر بار که آدم قطع و وصل میکنه کل حال آدم بالا و پایین میشه. نمیتونی یک دفعه تصمیم بگیری مصرف نکنی. الان که دوباره شروع کردی هم مدتی طول میکشه که اثر کنه و حال برگرده به وضعیت قبل. من جای تو باشم وضعیتم رو برای جیسون توضیح میدم.
در موردپیشی کوچولو برات خوشحالم حتما حالت رو بهتر میکنه.
مواظب خودت باش و خودت رو برای وزن و ورزش نکردن سرزنش نکن. جلوی ضرر رو هر وقت بگیری منفعته از همین امروزشروع کن به مواظبت از غذات و کمی پیاده روی.

این چند وقت همش بارون اومده. ولی حداقل باید تو خونه یوگا کنم.

Zari جمعه 13 دی 1398 ساعت 05:19 http://maneveshteh.Blog.ir

ببین من نمیدونم یعنی اطلاعات تخصصی ندارم اما اینطور که فهمیدم قطع کردن داروهای افسردگی باید حتما با نظر پزشک باشه، بنظرم اینقدر روی خودت آزمون و خطا نکن، حتما با دستور پزشک برو جلو و ببین برای قطع کردن دارو چه پیش نیازهایی لازم داره اونها را رعایت کن، قدم فلفل هم مبارک؛))

درسته. خیلی نامنظم میخورم و این حالم رو بد میکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد