تنها غلط زندگی...

تنها و تنها یک چیز غلط در زندگی من وجود داره و اون منم!

نظرات 7 + ارسال نظر
زری.. جمعه 28 مهر 1402 ساعت 07:11 http://maneveshteh.blog.ir

خب ترنج، بدون رنج زندگی کردن خودش نوعی رشد هست! فکر میکنی پس ماها چه میخواهیم؟ والله بخدا ما هم اینقدر دست و پا میزنیم فقط برای همینه! اندکی آرامش و یه زندگی اروم و بی دغدغه و یه روتین سبک و معمولی. بنظرم غالب ماها هیچکدوم ما دنبال کارهای خارق العاده و فیل هوا کردن نیستیم اما همین زندگی آروم در حد یه فیل هوا کردن ازمون انرژی میگیره. ترنج جان نمدونم اینستاگرام هستی یا نه؟ ببین بهت توصیه میکنم از چیزهایی که اینطوری تیکه های مقطعی و گذرا بهت نشون میده دوری کن . خودت را و ذهنت را در معرض این چیزها قرار نده، ببین مدل زندگی های قدیم را، اینکه طرف بلند میشه آروم آروم در معرض همون زندگی روزانه اش و همون محیط اطراف پیرامون خودش بوده حتی همون سعدی هم که میرفت دنیا گردی، چند سال آروووم آرووووم تو راه بوده تا میرفتی و به یه جایی میرسیده. ببین محیط اطراف و پیرامونت را از موضوعات هیجانی و وارد کردن یهوییِ یعالمه داده به ذهنت پاک کن. بذار آروم باشی و محدود. خودت را از در معرض بودن چیزهای لحظه ای محدود کن.
ببخشید من اینجا بلند بلند فکرهایی راکه برای خودم خوب بود را نوشتم :)

ممنون زری جون. اینستا رو گاه گداری میام. ولی تقریباً هیچ اینفلونسری رو دنبال نمیکنم. فقط دوستان و آشنایان و یک سری کانالهای خبری. ولی درسته. دنیا یک جوری شده که به نظر میاد همه موفقتر از ما هستند و یک قدم جلوتر. حالا نماد من از موفقیت همون آرامش و دل خوش داشتنه که به نظر آسون میان. اما انتظاراتی که آدم از خودش داره آدم رو تنها نمیگذاره.. من باید سعی کنم انتظاراتم رو از خودم منطقی تر و معتدلتر بکنم.

رضوان چهارشنبه 26 مهر 1402 ساعت 07:36 https://nachagh.blogsky.com/

ترنج جان !چی شده عزیزم؟این چه حرفیه؟!جیسون باعث خشمت شده؟کی تو را به این نتیجه رسانده؟بگو خدمتش برسم.چرا باید از حمایت خود دست بکشی؟تسلیم در برابر کی شده ای؟نگو که صد در صد غلطه.همه کس تو خودت هستی.چنین حرفی را نزن.

مرسی رضوان عزیز. نه تقصیر جیسون یا هیچکس دیگری نیست. همونطور که گفتم مشکل فقط خود من هستم.

زری.. سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 20:30 https://maneveshteh.blog.ir

ببین نمیشه که ما اشتباه نکنیم، چرا داری خودزنی میکنی؟ همه ما اشتباهاتی داریم و بارها هم اشتباه کردیم، فقط فرقی که بین آدم‌ها هست بعضی ها خودشون را مسوول میدونند نه قربانی، و اشتباه را هم میپذیرند و برای رسد خودشون تلاش میکنند، دقیقا کاری که تو داری میکنی تو هم داری برای رشد خودت تلاش میکنی و مسوولیت زندگیت را پذیرفتی حالا واقعا چه دلیلی داره اینطوری خودزنی کنی و بگی من تنها چیز غلط در زندگی ام هستم؟ نه عزیزم تو این نیستی! خودت هم میدونی که این حرف اشتباه هست. از نقش خودسرزنشگر در اومدی میشی همون ترنج مسوولیت پذیر که میاد ریز ریز زندگی اش را تحلیل میکنه که از توش رشد خودش را بکشه بیرون.

زری جون. از این همه شکست خوردن در همون اول راه ... اینکه نمیتونم هیچ چیزی رو درست پیش ببرم؛ اینکه هیچ چیزی نیست که خوشحالم کنه (بجز حنا).. من واقعا دیگه رشد هم نمیخوام. فقط میخوام کمی بدون زجر زندگی کنم.

مانی سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 18:46

ترنج جان عزیز
...we all mess up at times , because we are human

لطفا اگر حوصله و وقت داشتی بخوان، از مدرسه زندگی آلن دباتن

https://www.theschooloflife.com/article/self-forgiveness/

Hugs

مرسی مانی عزیز. حتما میخونم.

زری.. سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 11:43 https://maneveshteh.blog.ir

من بیشتر موافقم که بگیم «تنها مسوول زندگی ام، خودم هستم.»

مسئول بودن البته با غلط،بودن فرق میکنه.
I am the only thing wrong in my life..

آزاده سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 09:19 https://zane55sale.blogsky.com

https://youtu.be/bg1sT4ILG0w?si=kaTFidUeXRKBk1_n

چه جالب. ‌من این آهنگ رو خیلی شنیده بودم ولی هیچوقت به شعرش توجه نکرده بودم

ترانه سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 07:57

❤️

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد