باگ خلقت

من جای خدا بودم، طراحی آفرینش رو طوری تغییر میدادم که:


 اولا هیچ پدر و مادری داغ مریضی و مرگ‌ فرزند رو تجربه نکنه.‌


دوما: هیچ فرزندی هم پدر و مادرش رو تا بیست و سه/چهار سالگی از دست نده. 


همین. 

نظرات 3 + ارسال نظر
زری.. دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 21:47

عزیزم، چقدر همه چیز تلخه چقدر ماها ناتوان و ضعیفیم:(

درسته. واقعا ما ناتوان هستیم.

شادی دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 20:38 http://setarehshadi.blogsky.com/

کاشکی خدا یه بازنگری در افرینش و قوانینش انجام می داد.
منم با این پیشنهادت موافقم. یه کار دیگه هم می کردم این بود که تا یک سنی مثلا 70 سال زنده بودن تضمینی بود یعنی خیال ملت راحت بود که مریض هم بشن نمی میرن. البته شاید برای مریضی های سخت یک آپشن اختیاری میذاشتم.

:)

ترانه دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 16:52

چیزی شده ؟ همه چیز مرتبه؟ نگرانت شدم

سلام ترانه جون، مرسی عزیزم.‌من خوبم ولی یکی لز نزدیکان تشخیص بیماری ALS گرفته و بهش گفتند سه چهار سال وقت داره.‌ دخترکش فقط ۵ سال داره.‌.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد