عجب غلطی کردم

دیروز برای کاری که اقدام کرده بودم مصاحبه تلفنی شدم و قرار شد که جمعه (فردا) با مدیر بخش مصاحبه حضوری داشته باشم. از دیشب قلبم تو دهنمه و فعلا حسم فقط اینه که عجب غلطی کردم. باید به مدیر الانم بگم قضیه رو و اصلا نمیدونم چکار کنم. هیچی دیگه. خواستم بگم در جریان باشید.. 

نظرات 6 + ارسال نظر
زری.. پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 ساعت 20:28

خوش خبر باشی ترنج!

مرسی زری جون. تا اواخر هفته آینده مشخص نمیشه..

marjan پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 ساعت 16:40

بهترین دورهای زندگی من درست اون 2و3 هفته بین آفر جدید و استعفا از کار قبلی هست. مخصوصا که کلی کار نکرده هم باشه . یعنی حاضرم هر سال اینکارو بکنم از بس خوبه و ریلکس و خوشحالم. امیدوارم درست بشه...معمولا دلیلی نداره که رد کنن اگه کارمند همون جایی و به این مرحله میرسه. 90% حله و اما اگه نشد به نظر من حتما کارتو عوض کن چون اگه رییس الانت آدم درستی نباشه خیلی ممکنه اذیتت کنه

وای. من که اصلا یادم نمیاد چنین تجربه ای. این انتقال هم داخلیه و اگر اتفاق بیفته کلی کار برای انجام خواهم داشت..

رضوان پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 ساعت 15:51 http://nachagh.blogsky.com

میدونم چه حالی داری ،میترسی از اینحا رانده و از آنجا مانده شوی،عزیزم! دل قوی دار،حقِ توست که افق های جدید را آزمون کنی ،مدیر فعلی بیجا می کنه از تو دلخور شود ،شاید حقِ تو بیشتر از اینا باشه.تا فردا دلت هزار راه میره،ولی هیچ نمیشه ،حالا ببین.

ممنونم.

ترانه پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 ساعت 15:13

: منتظر خبرهای خوش هستیم. نشد هم فداس سرت

مرسی. دقیقا

لیلی پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 ساعت 10:25

به خودت اطمینان داشته باش امید به خدا خیره اگه شد که شده نشد هم برمی‌گردی سرجای اولت.

درسته ممنون.

فاضله پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 ساعت 09:34 http://golneveshteshgh.blogsky.com

خیلی خوب بود

چی خوب بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد