آخرین روز کاری

امروز آخرین روز کاری بود. عصر کامپیوتر و بقیه وسایل شرکت رو جمع کردم و بردم تحویل همکارم دادم. احساس راحتی و آرامش میکنم الان. چند هفته قبل خیلی پراسترس بود. تقریباً روزها تا ساعت هفت/هشت شب کار میکردم. خیلی وقتها ساعت چهار و پنج صبح از استرس بیدار میشدم و گاهی سعی میکردم که کمی کار کنم و وقتی خسته میشدم دوباره میخوابیدم. خوشبختانه دیگه تموم شد و حالا ده روزی وقتی دارم تا استراحت کنم  و تجدید قوا کنم. تصمیم دارم که صبحها برم پیاده‌روی. شاید یک ساعت صبحها و عصرها به تمیزی خونه اختصاص بدم. دلم میخواد برم شنا... باید ببینم که میشه یا نه.

شب بادمجون و کدو سرخ کردم که بورانی درست کنم. وقتی بچه بودیم مامان وقتی بادمجون سرخ میکرد برامون یک لقمه با بادمجون سرخ‌کرده میگرفت.وقتی بادمجون سرخ میکنم مزه نون تازه و بادمجون و دست روغنی و همه اون بوها و مزه ها دوباره در ذهنم تازه میشم. جالبه که این چیزهای کوچک گاهی چقدر خاطره خوبی تو ذهن آدم به جا میگذارن. امشب من هم یک لقمه درست کردم برای جیسون و یکی برای خودم. جیسون هم بادمجون خیلی دوست داره. فکر میکنم یه روزی من هم برای  دخترکم لقمه بادمجون میگیرم، همونطوری که مامان برای ما میگرفت. 

از تولد جیسون به بعد روزهای خوبی داشتیم. چندین بار رفتیم خونه برادر جیسون برای شنا..تیم هاکیمون چندبار باخته و چند بار برده. هنوز شانس رفتن به مرحله بعد رو داریم. فردا یک بازی دیگه است و اگر ببریم بازی هفتم در راهه. ببازیم که دیگه حذف میشیم. 


این روزها در دلم یک انتظار مثبت چرخ میزنه. انتظار چند روز استراحت، خونه تمیز و انتظار اومدن دخترک. 


نظرات 4 + ارسال نظر
لاندا شنبه 15 شهریور 1399 ساعت 02:17

چه انتظار شیرینی. تا چند روز دیگه یه دختر سالم تپل مپلی میذارن تو بغلت.
بادمجون سرخ شده غذای بهشتیه

مرسی. خیلی اشتیاق دارم دیگه.

صحرا جمعه 14 شهریور 1399 ساعت 06:13 http://Sahra95.blogsky.com

سلام ترنج جان، نگرانی هاتو از اومدن دخترک کاملا درک میکنم. انشاالله که به خوبی پیش میره و با اومدنش دنیاتون قشنگتر میشه

مرسی صحرای عزیز...

ترانه پنج‌شنبه 13 شهریور 1399 ساعت 18:47 http://taraaaneh.blogsky.com

مرخصیهات شروع شد و میتونی یک نفس راحت بکشی. خیلی خوب شد.
منهم عاشق بادمجون سرخ کرده با نون هستم.البته نون ایرانی.
نوش جونت. خوب استراحت کن و لذت ببر از این دوارن.

آره ترانه جون. خیلی استرسم کمتر شده

Zari پنج‌شنبه 13 شهریور 1399 ساعت 12:03 http://maneveshteh.Blog.ir

وااای من هم عاشق اون نوارهای باریک بادمجون سرخ کرده هستم:))
عزیزمممم چشم به هم بزنی دخترک را آوردی خونه، انشاالله به سلامتی:))

واقعا یکی از خوشمزه ترین خوردنی های دنیاست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد