یکی از قشنگترین چیزهای دنیا، لیست کارهایی هست که انجام شدند و روشون خط کشیدیم. من امروز یکی از این لیستها داشتم. هرچند که در پایان روز هنوز یکصد و نود تا ای-میل نخونده داشتم اما خیلی از کارهای مهم رو انجام دادم. فردا روی پروژه فلسطین کار میکنم. فکر میکنم نصف روزی وقتم رو بگیره و بعدش هم روی پرونده امارات. یک سری هم پروژه هست که میخوام ارجاع بدم به همکارهای دیگر. فقط میخوام چهار-پنج تا مشتری خوب رو نگه دارم و روشون متمرکز کنم تا فروششون بالا بره. 


میخوام برم موهام رو کوتاه کوتاه کوتاه بکنم. کاملا پسرانه. فکر میکنم اینطوری شانس ورزش کردنم بیشتر میشه چون راحتتر میتونم حموم کنم و با یک ژل موهام رو حالت بدم. 


دلم میخواد این وبلاگ مثل بهار بشه. پر از شادابی و طراوت. دلم میخواد هر کسی که گذارش به اینجا میرسه از خوندن مطالب من به لبش لبخند بشینه. زندگی کوتاهه و فشارهای بیرونی به اندازه کافی زیاد هستند. دلم میخواد آدمها حداقل به دست خودشون یا با افکار خودشون زندگی رو به کام خودشون تلخ نکنند. منظورم از آدمها خودم هستم. دلم میخواد که بی‌دلیل زندگی رو به کام خودم تلخ نکنم. دیگه دست از مسابقه با خودم میکشم. چیزهای زیادی در این دنیا برای لذت بردن هست. سعی میکنم روی اونها تمرکز کنم دیگه. 

نظرات 4 + ارسال نظر
سوری سه‌شنبه 2 خرداد 1402 ساعت 06:31 http://redfishi.wordpress.com

وبلاگت چهار فصله

چه جالب. یک بار عموی من بهت گفت: تو مثل هوای بهاری، گاهی آفتابی، گاهی بارونی و گاهی تگرگ میباری. فکر کنم بهترین توصیفی هست که درباره من به کار رفته.

زری.. شنبه 23 اردیبهشت 1402 ساعت 08:47

موی کوتاه خیلی خوبه:))
من هم موهام کوتاهه؛)
اما بنظرم به خودت سخت نگیر هر چی دوست داری بنویس، اگر ذهنت و روانت آروم و شاد بود حتما ما هم خوشحال تر میشیم اما اگر قراره اینقدر ننویسی که فقط وقتی شادی بنویسی، من موافق نیستم:)

مرسی زری جون. آره. ولی سعی میکنم کمتر روی موارد منفی زندگی تمرکز کنم کلا.

ترانه چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 04:28

مطمئنا موهای کوتاه امکان ورزش کردن رو بیشتر میکنه مخصوصا شنا رو. پیشاپیش مبارک باشه.

موافقم ترانه جون. تو فکرمه که روزهای آفتابی دویدن و روزهای بارونی استخر.

رضوان چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 00:07 https://nachagh.blogsky.com/

عالیه ترنج جان،معجزه رخ داده ،در واشده و یه جوجه، دویده اومده تو کوچه (من به اتفاق خب میگم)

مرسی. معجزه کاش پایدار باقی بمونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد