دو ماه آینده..

از دو هفته پیش که یادداشت قبلی رو نوشتم تغییری که به وجود اومده اینه که همسر  از جمعه مرخصی استعلاجی گرفته و یکی-دو ماهی سرکار نخواهد رفت. راستش من هم پشتیبان این امر بودم شاید در این مدت بتونه از استرس و تنشی که داره کم کنه. فعلا که هنوز کلی استرس داره و عصبانیتهاش ادامه داره. من خوبم ولی خیلی خسته و دلگیرم. من یک کم زیادی به تنش حساس هستم. یکی از دلایلی که در ایران هم اذیت میشدم همین بود؛ دعوای راننده تاکسی ها با مسافرکشهای شخصی اذیتم میکرد؛ تو خیابون لایی کشیدنها و فحش دادنها اذیتم میکرد. در محیط پر استرس بودن خیلی از من انرژی میگیره و حالا همسر کنارمه که بمب خشم و استرسه. هرچند خشمش لزوما متوجه من و حنا نیست و برای چیزهای دیگه است ولی من رو بسیار فرسوده میکنه. دیروز سر یک موضوع تقریبا پیش پا افتاده (یک نامه از شرکت بیمه) موبایلش رو آنچنان فشار داد که شکست. خودش میدونه که کارش اشتباهه. خودش میخواد که روی این موضوع کار کنه، خودش بارها روی این موضوع کار کرده و خیلی وقتها خیلی بهتر بوده. من سعی میکنم درکش کنم. سعی میکنم ریشه های اضطرابش رو کم کنم. در عین حال خودم هم درگیرم. آیا کار درستی میکنم؟ آیا این محیط برای حنا مناسبه؟ همسر با حنا خیلی خوبه. بسیار دوستش داره و همیشه با هم بازی میکنن. ولی در عین حال وقتهایی که همسر خشمگینه حنا خودش رو میزنه با اون راه. مثلا دراز میکشه و به در و دیوار نگاه میکنه. اینکه نمیدونم چکار کنم داره دیوونه ام میکنه. فقط امیدوارم در این دو ماه آینده همسر بتونه رو خودش مستمر کار کنه و اوضاع خوب بشه. نگران همسر هستم و  نگران حنا هستم . فقط امیدوارم که در دو ماه آینده همه چیز بهتر بشه.. 
نظرات 2 + ارسال نظر
ترانه پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1402 ساعت 07:03

ترنج جان نیاز به تراپی. بعد هم آیا همسرت در حضور دیگران و غریبه ها قادر به کنترل خشمش هست ؟ یا فقط در حضور تو خشممش رو کنترل نمیکنه؟

ترانه جون، تراپی که الان هر هفته میره. به نکته جالبی اشاره کردی چون واقعیت همینه. در حضور دیگران خشمش رو خیلی بهتر کنترل میکنه. ولی انفجارها در حضور ماست.

رضوان چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 ساعت 00:24

ترنج جانم .اینکه همسر جان شما تحت فشار است ولی با شما و حنا خوبه فقط شرایط زندگی براش استرس آور است سبب جدایی تون نباید شود .ببرش دکتر روان پزشک تا آرام بخش تجویز کنه.جدول هلمز و راهه استرس ها را نمره میده.نمره استرس ها را در طول یکسال جمع میزنه و پیش بینی می کنه فرد در چه حال است.به حرکت حنا در ایران (ضرب المثل ایرانی )میگن یابو آب میده .یعنی : <<که هر کی بود با من نبود>>.عزیزمی

همسر راونپزشک میره و قرص هم مصرف میکنه. ولی تازگیها رفتارش خیلی شدید شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد