نوروزتان پیروز

دوستان گلم،


براتون دلی شاد، روحی آرام، بدنی سالم و ورزیده، روزهایی پربار، و جیبی پر پول  آرزو میکنم. 


امیدوارم که در سال جدید به همه اهداف قشنگ زندگیتون برسید و کنار عزیزانتون بهترین روزها رو تجربه کنید. 


سال نو مبارک.

نظرات 3 + ارسال نظر
صحرا چهارشنبه 16 فروردین 1402 ساعت 03:00 http://Sahra95.blogsky.com

سال نوت پر از حال خوب باشه ترنج جان

مرسی صحرای عزیز. برای تو هم

رضوان یکشنبه 6 فروردین 1402 ساعت 01:50 http://nachagh.blogsky.com

من برای ترنج خوش هیکل مون سال خوبی ارزو می کنم.
یکی از عکس هات را از ناحیه سر و گردن با قیچی بچین و بچسبون رو تن یه خانم لاغر اندام و خوش فرم ،(حالا نه دقیقا مانکن) ورو آینه نصب کن.هر روز صبح تماشاش کن انگار چشم چران هستی،پس از مدتی خودت را وزن کن و یاد داشت کن در یه برگه ،جایزه خودت را هم در نظر بگیر ،ببین از وزنت چقدر کاسته شده

سلام. والا عکس خودم از چند سال قبل رو هم نگاه کنم خوبه ولی امروز تصمیم گرفتم که اصلا در حال حاضر همت وزن کم کردن ندارم.

آبی دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت 08:10

امیدوارم تو هم سالی پر از خوبی و آرامش داشته باشی
عیدت مبارک

ممنونم آبی عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد