جلسه مشاوره‌ام تازه تموم شده. این متفاوت از زوج درمانی هست که با همسر میریم. این رو تنها میرم و مشاورم یک خانم جوون ایرانی الاصل هست که اینجا بزرگ شده. بنابراین به انگلیسی با هم حرف میزنیم. مشاورم معتقده که بعضی خصوصیات حتی مثلاً منظم بودن ذاتی هستند تا اکتسابی. fبعضی آدمها ذاتا مرتب هستند و برای بعضی از انسانها مرتب بودن یک هنره که باید با تمرین و تلاش زیاد به دست بیاد. مشاورم همینطور معتقده که باید با خودم با شفقت و مهربانی رفتار کنم و  بجای اینکه مدام به خودم حمله کنم؛ با کنجکاوی به علل رفتارم فکر کنم. چون از نظر اون هر رفتاری یک زمانی و شاید حتی حالا نفعی برام داشته که ازش استفاده کردم و به مرور به صورت عادت در اومده. در طی این هفته باید فکر کنم به رفتارهام و اینکه علتشون چیه؟ چه نفعی از بعضی از رفتارهام میبرم یا از چه چیزی دارم دوری میکنم؟ 


یک هفته ای میشه که مصرف قرصهای ضد افسردگی رو شروع کردم. احساس میکنم کارها رو به نسبت بهتر انجام میدم ولی هنوز مطمئن نیستم اثر قرصها باشه. خوبی قرصهایی که مصرف میکنم اینه که کلی اشتهام رو کم کرده و امیدوارم که وزن کم کنم. قرصها همینطور خواب آلودم هم میکنه. الان هم به شدت خوابم میاد. شاید بعدا بیشتر نوشتم ولی الان دیگه نمیتونم بنویسم. فقط خواستم بنویسم جهت ثبت که یادم بمونه کجا هستم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
زری.. شنبه 21 آبان 1401 ساعت 10:22

خب شاید یکی از دلایل رفتارهامون فقط جذب تأیید والدینمون یا محیط زمان کودکی مون بوده ‌ و مشخصا منفعت دیگه ای نداشته؟ من در مورد خودم اینطوری فکر میکنم.
فکر کنم خواب آلودگی ناشی از مصرف دارو بمرور کم بشه.
موفق باشی ترنج جان

ترانه جمعه 20 آبان 1401 ساعت 16:20

چه عالیه که کمک میگیری . به قرصها زمان بیشتری بده ، خواب آلودگیت احتمالا از بین‌میره کم‌کم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد