خیلی وقته که ننوشتم. کورسی که برداشتم شروع شده و سرم به نسبت شلوغتر از قبل هست. بعد هم تا میام بنویسم میگم برم به وبلاگهای دیگه سری بزنم و در نتیجه اغلب میبینم زمان گذشته و دیگه وقت نمیکنم بنویسم. 

سالهاست که درس نخوندم  و تقریبا هیچ ایده‌ای از اینکه اوضاع چطور داره پیش میره ندارم. حافظه هم  که کلا ندارم. تقریباً به آخر ویدیو که میرسم اولش یادم رفته! کلی هم مطلب هست که باید اضافه بر کورس بخونم. مثلاً من قرنها پیش آمار رو پاس کردم و چیز زیادی یادم نمونده. خدا پدر یوتیوب و ویدیوهای آموزشی رو بیامرزه. هرچند که در کورسی که میخونم میبینم که چقدر داده‌های ما پردازش میشن و به فروش میرسن... ولی بهرحال باز هم خدا پدر ویدیوهای آموزشی رو بیامرزه!

دیگه اینکه یک مدت مدید هست که خیلی خسته ام و تمام تنم بخصوص مفاصلم درد میکنه. با دکترم حرف زدم و کلی تست نوشته ولی هنوز وقت نکردم آزمایش خون بدم. برای سینوسهام هم آنتی بیوتیک داد که تا الان خیلی راضی هستم و دیگه از سردردهای سینوسی خبری نیست. از شنبه گذشته به این نتیجه رسیدم شاید التهاب عمومی در بدنم هست؛ بخصوص که یک مدتی خیلی جانک فود میخوردم. اینه که تصمیم گرفتم نوع غذا خوردنم رو بهبود ببخشم. راستش رو بخواهید اصلاً در مود اینکه رژیم بگیرم نیستم (هرچند که باید وزن کم کنم) اما فقط تصمیمم بر این هست که جایگزین بهتری برای هوسهام داشته باشم. مثلاً وقتی هوس شکلات و شیرینی میکنم بجاش میوه بخورم و یا بجای چیپس، لوبیای سویا بخورم. احساس میکنم که این روش تا حدی کارساز بوده و انرژیم کمی بیشتر شده. کمردرد هنوز هست بخصوص صبحها ولی باز هم بهتره از قبله. از شنبه همینطور تصمیم گرفتم که یک روز در میان برم پیاده روی و تا حالا موفق شدم تصمیمم رو عملی کنم. 

 کتاب "مادر غایب" رو در َAudible دانلود کردم و وقتهایی که میتونم بهش گوش میدم. بیشتر نظرم اینه که ببینم چطوری میتونم مادر بهتری برای جوجه باشم. 

یک کار دیگری همه دارم این روزها انجام میدم اینه که مشاوره روانشناسی دارم میگیرم. مشاورم در ایران هست و از طریق واتس اپ باهاش حرف میزنم. خوبی روانشناس ایرانی این هست که هم زبان هستیم و فرهنگ هم رو میدونیم و البته هزینه مشاوره خیلی خیلی کمتر از اونی هست که اینجا باید بدم.مشاورم خیلی شانسی انتخاب شد ولی خیلی ازش راضی هستم و آدم تیزی هست که حتی از پشت تلفن خلق و خوی آدم رو میگیره و دست میگذاره روی نکات حساس. 


فکر میکنم خیلی چیزهای دیگه هست که باید بنویسم ولی  باید برم یک کم درس بخونم. روز جمعه پنج صبح کلاس داریم... 

سعیم رو خواهم کردم که بیشتر بنویسم. راستی کسی از شما اپ ایجاد عادت خوب سراغ داره؟ اگر چیزی استفاده کردید و راضی هستید لطفاً بهم بگید. ممنون 

نظرات 4 + ارسال نظر
لاندا یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 01:02

چه خوب که کورس شروع کردی.
در مورد ایجاد عادت های خوب، من اپ نمیشناسم ولی کتاب عادت های اتمی رو پیشنهاد میدم که فیدیبو و طاقچه هم دارنش.

مرسی لاندا جون. کوچولو در چه حاله؟

زری .. شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 03:05 http://maneveshteh.blog.ir

در مورد اپ، من بهت کانال تلگرام پانته آ وزیری را پیشنهاد میدهم دقیقا همین اواخریه مطلب گذاشته بود که چند تایی راهکار خوب و موثر برای این موضوع مطرح میکرد فکرکنم اپ هم اونجا بتونی متوجه بشی چی خوبه مخصوصا که الان زیر پست های تلگرام میشه کامنت گذاشت. pv44 ادرس کانال تلگرامشه. قبلا هم تو اینستا مینوشت من کلا قبولش دارم.
به سلامتی پس درس را شروع کردی، تو همون زمینه ی روانشناسی؟

مرسی زری جون. یک اپ پیدا کردم به اسم Habit Now که خوبه. خیلی استفاده ازش آسونه ولی استرایکها رو نشون نمیده. حلا مال پانته آ وزیری رو هم نگاه میکنم. بله درس شروع شده ولی درباره بیزنس هست. حالا باید مفصل بنویسم که چی شد.

ترانه پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 20:03 http://taraaaneh.blogsky.com

خوبه که رفتی برای چک آپ. امیدوارم چیز مهمی نباشه و علت درد و خستگیت هم مشخص بشه.
این روش خوبیه که هر وقت دلت تنقلات میخواد میوه میخوری. من میوه یخ زده رو هم پیشنهاد میکنم هم خوشمزه تره و هم اینکه حجم کمتری مصرف میشه.
کورس جدید هم مبارک. پس بالاخره شروع کردی.
جوجه کوچولو و ناز رو هم ببوس از قول من.

مرسی. هنوز وقت نکردم برم آزمایش خونم رو بدم.

یاسی چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 23:20 https://jasmin2020.blogsky.com/

سلاام
چه کار خوبی کردی که داری درس می خونی...امیدوارم موفق باشی و جوجه جان و همسر جان همیشه کمک حالت باشن...

مرسی یاسی جان. آره درس خوندن خیلی خوبه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد