شکرگزاری

دخترک داره بزرگتر میشه ولی هنوز برای من خیلی تازه است و هر لحظه و هر ثانیه از خدا/طبیعت/جهان هستی برای وجودش سپاسگزارم. همینطور برای وجود فلفلی. فکر میکنم امکان دوست داشتن و دوست داشته شدن، بهترین هدیه‌ای هست که آدم در زندگیش داره. بعضی شبها که فلفلی میاد تو تختم و سرش میگذاره زیر گردنم و خرخر میکنه، تمام وجودم سرشار از سپاسگزاری میشه که محبت یک گربه کوچولو در دل من هست و محبت من در دل اون. همینطور برای جوجه. فکر میکنم چقدر خوبه که لایق دوست داشته شدن و دوست داشتن شدم. خیلی وقتها این احساس انقدر شدیده که از شدت لذت گریه میکنم.تقریبا هر روز گریه میکنم.  اونقدر حجم احساس بزرگ و پررنگه که تمام زندگیم شده رنگین کمون.


خیلی شکرگزار این روزهای زندگیم هستم. این موهبتی که در هر لحظه اش هست. وجود کسانی که دوستشون دارم و حس عمیق عشقی که در هر نفس حس میکنم. خدایا؛ اگر هستی ازت سپاسگزارم. کمک کن که لیاقت این همه محبت رو داشته باشم: 

مادر خوبی برای دخترکم باشم.

شریک و دوست خوبی برای همسرم باشم.

فرزند خوبی برای پدر و مادرم باشم.

پشتیبان و همدم خوبی  برای برادرم باشم. 

مای دلگرمی و آسایش و شوق برای فامیل و دوستان دور و نزدیکم باشم. 

آدم مفیدی در زندگی باشم و وجودم منشاء خیر برای دیگران باشه.



آمین 

نظرات 4 + ارسال نظر
صحرا شنبه 8 آذر 1399 ساعت 06:09 http://Sahra95.blogsky.com

آمین

زری .. یکشنبه 25 آبان 1399 ساعت 11:48 http://maneveshteh.blog.ir

عزیزم خوشی هایت و لذت هایت پایدار و روزافزون.
یه پست پر از حس خوب و عالی

مامان فرشته ها شنبه 24 آبان 1399 ساعت 22:49 http://mamanmalmal.blogfa.com/

لذتیست وصف ناپذیر لذت مادربودن خوشحالم که قدردان این نعمت هستی

لاندا شنبه 24 آبان 1399 ساعت 02:42

خدا رو شکر از این همه حس خوب.
امیدوارم همه این حس های خوب مانا باشه و روز به روز بیشتر بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد