فلفلی من هیچوقت مادر نخواهد شد.

فردا وقت داریم که ببریم فلفل خانم رو برای عقیم‌کردن. دلم براش کبابه ولی وقتی سود و زیانهای این کار رو بررسی میکنم فایده‌اش بیشتر از ضررش هست و بنابراین با دلی خونین و چشمانی اشکبار فردا این کار رو خواهیم کرد.از این جهت ناراحتم که احساس میکنم که حق طبیعی یک موجود رو برای تولیدمثل کردن و مادر شدن ازش میگیرم. از طرفی دلایل زیادی هست که باید این کار انجام بشه. یکی از علل مهم عقیم کردن، تعداد زیاد گربه‌ها است که خیلی هاشون رو متاسفانه بعلت اینکه کسی حاضر به نگهداریشون نمیشه میکشند. مثلاً یکی از آمارهایی که دیدم هر ساله پنج تا هشت میلیون حیوون رو در مراکز نگهداری از حیوانات "یوتنازی(کشتن از روی  ترحم)" میکنن. این تعداد خیلی زیاده و بهتر اینه که ما هم به این تعداد اضافه نکنیم.احتمال سرطان رحم و سینه در ماده گربه‌هایی که عقیم شدن هم کمتره. بعلاوه گربه‌های عقیم شده مشکلات رفتاری کمتری دارند و کمتر مودشون عوض میشه و عصبانی هستند. از اون طرف هم گربه‌های نر هم دور و بر خونه ما نخواهند پلکید و با ادرار کردن محدوده ریاستشون رو تعیین نخواهند کرد. با وجود همه اینها، کلاً از اینکه بچه‌ام قرار بیهوش بشه و روش عمل انجام بشه خیلی ناراحتم و برام خیلی سخته. الان که فکرش رو میکنم خوشحالم که بچه‌ام دختر هست و لازم نیست به ختنه کردنش فکر کنم.  


هنوز منتظر جواب آزمایش توکسوپلاسموسیز هستم و دکترم هم بنا به گفته منشیش تا جمعه نیست. وزن هم اصلاً زیاد نکردم و امیدوارم که هیچ مشکلی نباشه. 




نظرات 2 + ارسال نظر
ترانه چهارشنبه 27 فروردین 1399 ساعت 12:00 http://taraaaneh.blogsky.com

من هم که پسرم ( پاپی) رو برای همین کار میبردم بیمارستان خیلی غمگین بودم.مخصوصا موقع خداحافظی یکجوری نگاهم میکردم که یعنی من رو نگذار اینجا و برو. ولی خب خودت هم میدونی که بهتره براشون. مواظب خودت باش .جواب آزمایشت رو هم بزودی میگیری و خیالت راحت میشه.

نگو ترانه جون. اون نگاه بیگناهشون آدم رو دیوونه میکنه. بخصوص که راهی نیست که بهشون توضیح بدی که موقته و میگذره...

زری چهارشنبه 27 فروردین 1399 ساعت 03:40 http://maneveshteh.blog.ir

من هم با عقیم کردن حیوانات موافقم.

برای من سخته چون همش فکر میکنم ما آدمها با خودخواهی خودمون جلوی اونها رو میگیریم ولی در عین حال در جامعه الانی لازمه. شاید قرنها پیش که انتخاب طبیعی بود و طبیعت زحمت کنترل جمعیت رو میکشید میشد بیخیالش شد ولی الان لازمه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد