فرودگاه پیرسون تورنتو هستیم. منتظر پرواز به ونکوور. هوا تا حدی طوفانیه  و پروازها تاخیر دارند. چند روز زندگی در هلیفکس خوب بود. برای اولین بار احساس کردم که کانادا کشور سفید هاست. ونکوور انقدر جمعیت مهاجرها بالاست که آدم احساس نمیکنه که بیشتر جمعیت کانادا سفید پوست هستند. ولی هلیفکس بیشتر مردم سفید پوست بودند و البته جمعیت سیاه پوست هم بیشتر از ونکوور بود ولی کلا مهاجر زیادی دیده نمیشد. هلیفکس به نسبت نقلی تر و جمع و جورتر بود. هنوز نمیدونم آیا انقدر از شهرش خوشم اومده باشه که بخوام اونجا زندگی کنم ولی بدم هم نیومد. 


نظرات 2 + ارسال نظر
مبینا یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 07:38

ترنج عزیز .پستهای قدیمی تر رو می خوندم که amh شما پایینه و .... و دپرس شدین . منم ۳۹ سالمه و این تست منم پایین بود .ولی LH یا FSHنرمال بود هنوز . سونو هم تخمکهای بسیار ریز و بدرد نخور که گفتم ای وی اف هم با شکست بالا . خلاصه بسیار ناامید ولی بسیار امیدوار به لطف خدا(منم قبلش ادم خیلی معتقدی نبودم و فک می کردم همه دارن باردار میشن مال منم میشه ولی ...) . پروسه مصرف قرصهای تحریک تخمدان رو شروع کردمالبته زیر نظر یک پزشک زنان معمولی!!! با مصرف مکملها و البته با تاکید بسیارخاویار ایران . باورت میشه در عرض دو ماه اندازه فولیکولها به ۱۸ و ۲۰ رسید از ۱۱ و در عرض تلاش دو ماهه باردار شدم خدا رو شکر . الانم ۷ هفته هستم . امیدت رو از دست نده هیچ وقت . تغذیه بسیار تاثیر داره و امید امید و اینکه زودتر اقدام کن .

مرسی مبینا جان. تبریک بابت بارداری و امیدوارم که کوچولوت سالم و تندرست به دنیا بیاد و روشنی بخش خونتون باشه. من هم الان دارم سعی میکنم که ورزش کنم و تغذیه ام رو بهبود بدم. فعلا نمیدونم بخوام دوباره اقدام کنم برای باردار شدن. تا ببینیم چه شود.

ترانه یکشنبه 5 آبان 1398 ساعت 10:09 http://taraaaneh.blogsky.com

تونستی تورنتو رو ببینی ؟ یا فقط توی فرودگاه توقف داشتی ؟یعنی احتمال میدی که قرار بشه در آینده اونجا زندگی کنین؟
در مورد جیسون. خودت که میدونی همونطور که گفتی سعی کردن کافی نیست. همیشه سعیش رو کرده. یک عنصر جدید باید وارد بشه. مثل تراپی یا دارو یا..
مواظب خودت باش.

فقط تو فرودگاه توقف داشتم. خیلی احتمال نمیدم که در آینده بخوام جای دیگری غیر ونکوور زندگی کنم. دلم میخواد ریشه کنم و خیلی جابجا نشم. این دوشنبه وقت مشاوره داریم با جیسون. امیدوارم که مفید باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد